Főoldal Történelem Tevékenységek Áruda Térkép Évgyűrű Programok Árak Megközelítés Kapcsolat Vendégkönyv Játék












Aktuális időjárás Szarvason Pártai Lucia ajánlásával



Majomcsúszda
A rudakat ossze kell csatlakoztatni hogy a majmok tudjanak csúszni rajta.

A bombákat el kell kerülni a rúd szétcsúsztatásával. A banánért plusz idő jár, a csillag ideiglenes sebezhetetlenséget ad.

Játszom



Bogárkák
Az egér bal gombját nyomva tartva buborékot lehet fújni. Elengedve az egeret ugrik a kislány és minél nagyobb volt a buborék, annál nagyobb területen riasztja fel a bogárkákat.

Vigyázni kell a buborékra, mert a bogárkák hozzá érve szétpukkantják azt. A fehér bogár ha elrepül, az utána maradó zöld villogó kavicsot felvéve a következő buborékunk sérthetetlen lesz.

Játszom



Nyári séta
A madarak sétálnak libasorban és az eléjük kerülő akadályokat (méhecske, kő) kell elkerülniük. Az egeret föléjük víve ugranak.

A cseresznye plusz energiát ad, megevéséhez 3-szor el kell találni. A zöld buborékban lévő csillagot érintve annak a madárnak ideiglenes sebezhetetlenséget ad.

Játszom



Pillangó ébresztő
Egy egérke esik lefele a fa tetejéről egy falevélben. Az útjába kerülő pillangó bábokat kell eltalálni, hogy azok felébredjenek és elrepüljenek.

Az egér mozgatásával lehet a falvelet irányítani, illetve célozni. Az egérrel klikkelve ugrik az egérke, ekkor lehet maximum 3 ébresztő golyót eldobni, amitől a pillangók elrepülnek.

Játszom



A madár és a tenger
A madár repül a tenger felett és minél több halat kell elkapnia.

Az egérrel lehet a madár mozgását irányítani. A bal gombot hosszan nyomva tartva bukik a víz alá, gyors kattintással pedig gyorsabban csapkod a szárnyával, hamarabb felemelkedik. Bónusz pontot ér ha egy merüléssel egynél több halat kap el a madár, azonban vigyázni kell az oxigén szintjére, mert csak rövid merülésre elegendő. Minden 300 pont után plusz idő jár.

Játszom



Barátok
A nyuszi és a teknős egymás hátán közlekednek és a fákrók kell a terméseket lecsúzlizniuk, illetve a közben jövő ellenséges kígyókat és bombázó madarakat elkerülni.

A mozgásuk irányítása az egérrel történik. A szóköz (space) billentyűvel lehet váltani hogy melyik állat legyen alul vagy felül. Ha a nyuszi van alul, akkor a teknős tud csúzlizni, fordítva pedig a teknős hátáról a nyuszi tudja bottal a kígyókat elhessegetni. Botozni vagy csúzlizni az egér bal gombjával lehet. A narancssárga termés lecsúzlizása bónusz pontot jelent, a zöld gömböt vivő madár lecsúzlizásával pedig egy időre sértetlenek maradnak nyusziék.

Játszom



Korai tavasz
Két szitakötő repül a rét felett és a kis szitakötőt kell eteniük.

Az irányítás az egérrel történik. Akkor esik étel lefele, ha a felső szitakötő felülről érinti az alsót. Minél magasabbról hullik az étel, annál több pontot ér. A repülő fehér pöttyök ideiglenes sértetlenséget biztosítanak a repülő szarvasbogarak ellen, amiket egyébként el kell kerülni.

Játszom



Körbe karikába
A kis mosómedvének kell a területét megvédenie a betolakodó ürgéktől.

Az irányítás az egérrel történik, dió dobása az egér bal klikkjével törénik. A szóközzel (space) ugrik a mosómedve. A szembe jövő almák plusz energiát adnak, a narancsok ideiglenes pajzsot a harapós ürgék ellen.

Játszom



A hógolyólovas
Fehéregér gurul le a hegyoldalon egy hógolyó tetején, át kell ugrani az akadályokat.

A hógolyón kattintva ugrik a hógolyó a fehéregérrel, ha a hógolyón kívül kattintunk, akkor nő a hógolyó sebessége.

Játszom



Víziszony
A békával a vizililiom levelek tetejéről kell az arra repülő rovarokat elkapni.

Az egér mozgatásával lehet a békát forgatni, bal klikkel ugrik az egér pozíciójára, szóközzel (space) pedig lesúlyt a nyelvével. Az ugrással vigyázni kell, mert ez a béka nem tud úszni.

Játszom




www.pepikert.hu - 2008   |       |    a honlap készítői    |    látogatók száma: